peopleDe Dialogue Marketing Awards vakjury heeft vandaag de genomineerden voor de ‘Dialogue Marketeer of the Year’ en ‘Dialogue Marketing Talent of the Year’ Awards bekend gemaakt. Welke marketeers hebben het afgelopen jaar een bijzondere prestatie geleverd op het gebied van dialoogmarketing? Genomineerd voor Dialogue Marketeer of the Year zijn Michiel de Bakker (Robeco), Christiaan Koenders (ING Nederland) en Ralph Nieuwland (Obvion). Voor het Dialogue Marketing Talent of the Year zijn er vier genomineerden: Ruud Verstraeten (GX Software), Tomas Salfischberger (Relay42), Yori Hogemann (CloseAlert) en Miryam de With (Nederlandse Spoorwegen). Donderdag 9 januari 2014 zullen de uiteindelijke winnaars bekend worden gemaakt. Paul Postma neemt die dag de DM Oeuvre Prijs in ontvangst.

 

Marketeers met lef en onderscheidend vermogen
De titels ‘Dialogue Marketing Talent of the Year’ en de ‘Dialogue Marketeer of the Year’ worden toegekend aan personen die zich in de voorbije twaalf maanden positief hebben onderscheiden in het dialoogmarketingvak. Voorwaarde is dat het ‘talent’ maximaal vijf jaar werkervaring heeft. De genomineerden worden vrijdag 29 november door de vakjury getoetst op visie, onderscheidend vermogen, vernieuwing, durf en creativiteit.

Frans Reichardt, juryvoorzitter: “De jury is blij met het hoge aantal inzendingen en de kwaliteit van de kandidaten. Wie na de jurydag ook de winnaars mogen zijn, vast staat dat de keuze valt op professionals die de Awards waard zijn.”

DM Oeuvre Prijs voor Paul Postma
Naast de twee Dialogue Marketing Awards zal tevens de DM Oeuvre Prijs worden overhandigd. Deze Award wordt door het bestuur van DDMA toegekend aan een bijzonder persoon ter erkenning van zijn langdurige en succesvolle bijdrage aan het vak en de sector. Ditmaal wordt de Award overhandigd aan niemand minder dan Paul Postma:

Ik vind het een eer en genoegen om de DM Oeuvre Prijs in ontvangst te mogen nemen. 

En om inhoudelijk bij te dragen aan het fascinerende vakgebied dat met toepassingen van papier tot web veel verschillende namen heeft. Maar in essentie gaat het altijd om het sturen van commerciële processen op basis van gedrag van de klant zelf. Dat kan vandaag beter, sneller en effectiever dan ooit.”

Dialogue Marketing Awards uitreiking
De winnaars van de Dialogue Marketing Awards zullen op donderdag 9 januari 2014 bekend worden gemaakt tijdens een feestelijke bijeenkomst, voorafgaand aan de traditionele nieuwjaarsborrel van DDMA en DeMeter, in restaurant Stork te Amsterdam.

Gratis aanmelden voor de Dialogue Marketing Awards en nieuwjaarsborrel kan via: http://deleukstenieuwjaarsborrel.nl/inschrijven

DDMA is de branchevereniging voor dialoogmarketing en omvat alle vormen van directe communicatie; van social marketing tot direct mail. DDMA biedt deskundige en praktische kennis over datadriven marketing. Als service aan de leden (opdrachtgevers & dienstverleners), als gesprekspartner van Den Haag en Brussel en als promotor van kwaliteit in de sector. DDMA is houder van en staat voor het Privacy Waarborg. 

DeMeter is de vak- en netwerkvereniging voor Dialoog Marketing. DeMeter biedt een platform voor Dialoog Marketeers om hun kennis te vergroten en verbreden door o.a. thema-avonden en events die zij over het vakgebied organiseren. Een platform waar praktische DM-kennis wordt vergroot en men op de hoogte blijft van nieuwe ontwikkelingen.