Content! Zuurstof voor je klanten genomineerd!
Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft vandaag de nominaties voor de ‘PIM Marketing Literatuur Prijs 2018’ bekendgemaakt. Met deze prijs, die dit jaar voor de 16e keer wordt uitgereikt, wil het de vernieuwing in het Nederlandse marketingvakgebied huldigen en stimuleren. Vorig jaar ontving Rob Beltman de award in ontvangst nemen voor zijn boek ‘De marketingorganisatie van de toekomst’.
Content! Zuurstof voor je klanten bij de beste marketingboeken
Uit een longlist van meer dan 40 marketingboeken is een shortlist samengesteld. Alleen de beste boeken zijn genomineerd voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2018. Eén van de genomineerden is auteur Antal de Waij van Engagement Media met zijn boek Content! Zuurstof voor je klanten.
Uitreiking
De uitreiking van de PIM Marketing Literatuur Prijs vindt plaats in Jaarbeurs Utrecht. Voorafgaand aan de uitreiking presenteren de auteurs de ideeën die zij hebben beschreven in hun boeken aan het publiek. De bijeenkomst begint om 17.30 uur. Belangstellenden kunnen zich aanmelden via de website van PIM.
Platform Innovatie in Marketing
Nederland, het meest inspirerend marketingland van Europa. Dat is de ambitie van Platform Innovatie in Marketing (PIM). Het kennisnetwerk op het raakvlak van marketing, innovatie en technologie stelt marketeers in staat hun kennis en netwerk te vergroten. Jaarlijks organiseert PIM uiteenlopende kennissessies rondom innovatie in marketing. Daarnaast publiceert PIM-trendrapporten en reikt het awards uit, waaronder de PIM Marketing Literatuur Prijs en de Marketing Thesis Award. Ook is PIM samen met Adformatie en NIMA verantwoordelijk voor de Dutch Marketing Awards. Meer informatie vind je op de website van PIM.