Sterke bedrijfscultuur
Het uitdragen van een goede bedrijfscultuur is iets waar contentmarketing aan kan bijdragen. Helaas is het niet gemakkelijk om dat bevestigd te zien. Het achterhalen van de ROI van je inspanningen is namelijk lastig. Dit zorgt ervoor dat contentmarketing vaak een ondergeschoven kind blijft binnen een organisatie. Het management wilt namelijk het liefst feitelijke bevestiging zien van je werk. Zij zijn op zoek naar een concrete bijdrage aan de organisatie.

Een goede bedrijfscultuur door een ‘content first’ denkwijze

Het creĆ«ren van een ‘content-first’ denkwijze op organisationele schaal is dan ook een flinke uitdaging. In onderstaande video leggen drie invloedrijke personen op de Contently Summit uit hoe je dit doel toch kunt bereiken. Deze drie personen zijn:

  • Gianni Giacomelli (CMO van Genpact)
  • Ann Hynek (VP van digital content marketing strategie bij BlackRock)
  • Brian Becker (executive director en head of content bij JPMorgan Chase)

Meer weten? Neem contact op met Antal de Waij.

Bron: contently.com.