We hebben een jaar lang dagelijks een social media-tip getwitterd. Hieronder vind je nummer 289 tot en met nummer 295. Ze gaan onder andere over random acts of kindness.

Heb je vragen of heb je zelf tips? Laat dan gerust een reactie achter  of stuur ons een reply/DM op Twitter

SMM tip 289
Social media-mechanismen: ‘extra service’ laat klanten je ambitie zien dat je écht tot het uiterste gaat om ze te helpen.

SMM tip 290
Social media-mechanismen: ‘random-act-of-kindness’: laat klanten online iets beleven waar ze met digitale vrienden over kunnen praten.

SMM tip 291
Een dialoog in social media is soms al genoeg voor een tevreden relatie.

SMM tip 292
Directe feedback van klanten via social media monitoring helpt bij het managen van uw organistie op de juiste punten.

SMM tip 293
Zoek eerst uit waar uw klanten online zitten. Fish were the fish are door middel van een scan: http://www.slideshare.net/EngagementMedia/social-media-scan

SMM tip 294
Het grootste deel van uw fans communiceert met u via de eigen newsfeed en niet via de time-line van uw organisatie!

SMM tip 295
Behoedt u voor de social media-adviseur die alleen maar ervaringsdeskundig is.