We hebben een jaar lang dagelijks een social media-tip getwitterd. Hieronder vind je nummer 317 tot en met nummer 323. Ze gaan onder andere over social media-gebruikers, realtime marketing en testimonials.

Heb je vragen of heb je zelf tips? Laat dan gerust een reactie achter  of stuur ons een reply/DM op Twitter.
SMM tip 317

Social media is geen wetenschap of communicatiekanaal maar een filosofie. Hiervoor is ‘fingerspitzengefühl’ nodig.

SMM tip 318
Niet elke medewerker heeft de juiste competenties om de verantwoordelijkheid van de social media-mix op zich te nemen.

SMM tip 319
Er zijn verschillende type gebruikers op platforms. Identificeer deze en sluit aan bij hun gedachtewereld.

SMM tip 320
De wereld van social media is een voorloper van de wereld van de realtime marketing.

SMM tip 321
Testimonials werken erg goed in social media.

SMM tip 322
Directe feedback van je doelgroep vergt een organisatorische aanpassing, naast de mentaliteit

SMM tip 323
Kunt u het zich veroorloven gesprekken van uw klanten in social media te negeren?