Als Community Manager ben je de hele dag de ogen en oren van onze klanten. De taken van een Community Manager bestaan uit  diverse interessante en boeiende werkzaamheden. Je ontwikkelt content en draagt nieuwe ideeën aan voor nog meer engagement volgens de formule die is ontwikkeld voor onze opdrachtgever(s). Klik hier voor een exacte functiebeschrijving.

Wij zoeken een ervaren Community Manager die voor diverse klanten zal werken.

We zoeken iemand die begrijpt wat Social Media is. SEO, SEA, interaction design, online businessmodellen, webcare, Hub & Spoke, Pinterest, Foursquare, Google+, en content marketing zijn voor jou heel gewone begrippen en je hebt er een mening over. Sterker nog je vertelt anderen in je omgeving hoe ze Sociale Media bedrijfsmatig moeten toepassen. Je Twitter account is van voor 2009 en als Community Manager heb je aantoonbare affiniteit met internet en social media en ja, je bent een beetje een informatie junkie. Je engels is op het niveau van een native speaker.

Belangrijk(st)e schakel 

Bij Engagement Media ben je als Community Manager een heel belangrijke schakel tussen doelgroep en de merken van onze opdrachtgevers. Wij zoeken Community Managers in de volgende sectoren: (internet)marketing, persoonlijke verzorging, vrouw, onroerend goed en overheid. Het is belangrijk dat je belangstelling hebt voor de sector waarin je werkzaam wilt zijn.  Als Community Manager ben je immers onderdeel van het DNA van onze opdrachtgever(s).

Deze functie van Community Manager is een fulltime baan (40 uur per week)

Solliciteer!
We vragen je méér over jezelf te vertellen dan in andere selectieprocedures voor een leuke baan. Stuur naast je CV in een begeleidende e-mail je motivatie en antwoord op de volgende vragen:

  • Wat zijn je interessegebieden? Geef hierbij aan wat je leuk vindt, wat je hobby’s zijn, hoe jij je vrije tijd besteedt en op welke manier je in het leven staat.
  • Op welke social media ben je actief? Inclusief links! Vermeld daarbij hoelang je daarop al actief bent (maanden of jaren).
  • Heb je ervaring met het ontwikkelen van content? Geef daarbij minimaal 7 links waaruit blijkt dat jij een Social Media expert (in de dop) bent.
  • Je motivatie waarom we jou moeten uitnodigen voor een 1e selectieronde. Je mag hierin naast je CV alle creativiteit gebruiken die je wilt, zolang deze maar in social media zichtbaar is.

Heb je belangstelling voor een baan als Community Manager bij een van de meest toonaangevende Social Media bureau’s van Nederland? Stuur dan een e-mail naar antal@engagementmedia.nl met je CV en motivatie.

Toestemming 

Wanneer jij je CV instuurt geef je daarmee ook toestemming dat wij deze gegevens digitaal opslaan in de database van Engagement Media en Community Manager.NU.

We hopen snel van je te horen!